Specialized Epic Comp FSR 2018

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 13 499,00 zł 13499.00
ilość szt.
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Specialized
Kod produktu: 1C35-217C6

Opis

Choć ostatnio całą śmietankę zgarnia włókno węglowe, aluminium wcale jeszcze nie odeszło w zapomnienie - zwłaszcza, jeżeli jest to stop M5 spawany w technologii D'Aluisio Smartweld i wykorzystany w modelu Epic Comp Alloy. Rower jest lekki, sztywny i niewiarygodnie wytrzymały. Ale to jeszcze nie wszystko - zastosowaliśmy w nim nową wersję technologii tłumienia Brain, która rozsławiła imię Epic na całym świecie. W ostatnich latach trasy zawodów zmieniły się nie do poznania. Stały się bardziej strome, bardziej techniczne - ogólnie o wiele bardziej wymagające. Ale my nie boimy się zmian. Wręcz przeciwnie - są dla nas okazją by stworzyć coś wyjątkowego, co da zawodnikom Pucharu Świata i jeźdźcom XC przewagę już na linii startowej. Zebraliśmy wszystkie cechy odpowiedzialne za dobre czucie roweru, jak kąt główki ramy, odległość suport-stery w pionie i w poziomie, długość tylnego trójkąta, wyprzedzenia widelca - i poddaliśmy je ponownej analizie. Zaczęliśmy od wydłużenia wysięgu, by poprawić stabilność przy dużej prędkości i zwiększyć ogólny komfort jazdy. Regulowana sztyca? Czemu nie - a skoro już, to nie tylko opcja XC z krótkim skokiem, ale pełnowymiarowa, pasująca do rury podsiodłowej 30,9 mm. Kąt główki ramy? Pochyliliśmy - oczywiście uwzględniając ogólny wpływ na sterowność. Dołączyliśmy widelec z niestandardowym wyprzedzeniem 42 mm, który w połączeniu z pochyloną główką daje pewność w ciasnych zakrętach i przy nagłych zmianach kierunku jazdy. Następnie przyszła kolej na nową wersję technologii Brain - Brain 2.0. Już pierwszy Brain całkowicie zrewolucjonizował rowerową amortyzację, usuwając kilka odwiecznych problemów. Wygrywał kolejne zawody i solidnie zapracował na naszą pozycję lidera innowacyjności w zakresie zawieszenia, ale wciąż wierzyliśmy, że stać nas na więcej. Z podstawowych praw fizyki wynikało, że po przesunięciu zaworu bliżej tylnej osi znajdzie się on w najczulszym punkcie układu. Po dniach, wieczorach i nocach spędzonych z zespołem RockShox, światło dzienne ujrzał nowy Brain, który jest więcej, niż tylko ulepszoną "jedynką". W porównaniu z pierwowzorem o niebo lepiej reaguje na nierówności i o wiele stabilniej tłumi wstrząsy. Uproszczone zostało również podłączenie do łącznika amortyzacji, co ułatwia przepływ oleju i sprawia, że poziom wzajemnej integracji systemu nie ma sobie równych na rynku. Sercem roweru jest rama ze stopu M5 spawana w technologii D'Aluisio Smartweld, polegającej na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza na każdym łączeniu rur, ale zachowuje ugięcie w pionie. Osprzęt Epic Comp Alloy nie pozostawia wiele do życzenia - obejmuje 11-biegową przerzutkę SRAM GX, hamulce SRAM Level TL oraz aluminiowe koła Roval Control. Przygotuj się na Epic-ką jazdę! Rama ze stopu M5 Premium z technologią D'Aluisio Smartweld posiada wszystkie główne zalety aluminium, jak niska masa i wytrzymałość. Widelec RockShox Reba RL z regulacją odbicia i kompresji skutecznie pochłania małe i duże nierówności. 11-biegowy napęd grupy SRAM GX zapewnia płynną zmianę przełożenia i daje komfort korzystania z jednorzędowej korby.

 

Specyfikacja techniczna:

Rama: Aluminium M5 z spawami D'Aluisio Smartweld Technology. 12x148mm, wewnętrzne prowadzenie linek. Skok 100mm

Dumper: RockShox / Specialized Micro Brain z zaworem Spike Valve, AUTOSAG, 51x257mm

Widelec: RockShox Reba RL 29, Solo Air, tłumienie powrotu, taperowana rura sterowa, 110x15mm Maxle. 100mm skoku, 42mm offset

Suport: Gwintowany BB 24mm

Mechanizm korbowy: Race Face Aeffect, 6000, 30 zębów

Manetki: SRAM GX, trigger, 11-biegowy

Przerzutka tylna: SRAM GX, długi wózek, 11-biegowa

Łańcuch: KMC X11, 11-rzędowy

Kaseta: SRAM XG 1150, 11-biegowa, 10-42t

Hamulce: Hydrualiczne, SRAM Level TL

Klamki hamulcowe: SRAM Level TL

Obręcze: Roval Control 29, szerokość obręczy 22mm, przystosowane pod system bezdętkowy.

Piasty:

Przód: Specialized disc, sealed cartridge bearing, 15x110mm spacing, torque caps, 32h,

Tył: Specialized disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm spacing, 32h

Opony:

Przód: Fast Trak, GRIPTON, 29x2.3", oplot 60 TPI, przystosowane pod system bezdętkowy.

Tył: Przód: Fast Trak, GRIPTON, 29x2.1", oplot 60 TPI, przystosowane pod system bezdętkowy

Wspornik kierownicy: Aluminiowy, Specialized XC, wykonany w technologii 3D, 4 śruby, kąt 6 stopni.

Kierownica: Specialized Mini-Rise, aluminium 6000, 8 stopni cofnięcia, 6 stopni do góry, 10mm wniosu, 720mm szerokości, 31.8mm średnica

Chwyty: Specalized Sip Grip

Wspornik siodła: Specialized, aluminiowa, 30.9mm

Siodło: Body Geometry Phenom Comp, pręty Cr-Mo, 143mm szerokości

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl